Του Μηνά Τσαμόπουλου

Το 90% των ελληνικών λιμανιών σύμφωνα με τους ακτοπλόους είναι προβληματικά και τα αναγκαία έργα χρονοβόρα και υψηλού κόστους. «Για μία ακόμα φορά τονίζουμε την ανάγκη λήψης μέτρων. Τα λιμάνια μας θα είναι ο κυριότερος ανασχετικός παράγοντας των μελλοντικών εξελίξεων στην εξυπηρέτηση των νησιών μας» επισημαίνουν οι εκπρόσωποι των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων και προσθέτουν:

«Σε ό,τι αφορά στις λιμενικές υπηρεσίες επισημαίνουμε την ανυπαρξία έργων και την αδυναμία των λιμενικών ταμείων στην εκτέλεση έργων συντήρησης και βελτιώσεων των λιμενικών μας υπηρεσιών.

Είναι απαραίτητος ο έλεγχος των λιμενικών τελών ώστε να εξασφαλίζεται η διάθεση τους σε έργα που να αφορούν στη βελτίωση των λιμενικών υπηρεσιών, προς όφελος των πλοίων μας και των επιβατών. Σε διαφορετική περίπτωση προτείνουμε να μην εισπράττονται, γεγονός το οποίο θα έχει άμεσο αποτέλεσμα τη μείωση της τιμής των εισιτηρίων».

Στην ακτοπλοΐα έχουν προστεθεί 4 νέα πλοία ενώ παρατηρείται και αύξηση των δρομολογίων λόγω επέκτασης της περιόδου λειτουργίας των ταχυπλόων.

Στο Αιγαίο αυτή την τουριστική περίοδο δρομολογούνται δύο νεοαποκτηθέντα πλοία, από τη Ραφήνα για τις Κυκλάδες, το « Fast Ferries Andros» και το «Super Ferry». Επίσης, από τον Πειραιά ξεκίνησε κ δρομολόγια το “Highspeed 7” της HSW. Στα καλοκαιρινά δρομολόγια εντάσσεται και το «Νήσος Σάμος» (πρώην Ionian Queen) της HSW στις γραμμές Πειραιάς-Μεστά Χίου-Μυτιλήνη-Λήμνος-Θεσσαλονίκη.

Στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο μπαίνει το ανακαινισμένο ε/γ-ο/γ «Κύδων» της ΑΝΕΚ.

Διαβάστε το θέμα εδώ

Leave a Reply

Your email address will not be published.