Στο ραδιοφωνικό σταθμό «παλμός 99,5» και στην εκδότρια του Black Monday.gr Άννα Σαρρή, μίλησε σήμερα νωρίς το μεσημέρι η νέα Γραμματέας Τουρισμού Γιώτα Τριγώνη, αναφερόμενη στην ανάληψη των νέων καθηκόντων της, αλλά και στους στόχους που θέτει σε ότι αφορά στην τουριστική ανάπτυξη.

ΤΡΙΓΩΝΗ 3«Νιώθω ιδιαίτερα ευτυχής και ευγνώμων που με επέλεξαν για την ανάληψη της θέσεως της Γραμματέως Τουρισμού και σκοπεύω να αξιοποιήσω στο μέγιστο βαθμό το ρόλο μου με στόχο να γίνει η Ελλάδα όχι μόνο ο δημοφιλέστερος καλοκαιρινός προορισμός, αλλά ένας τουριστικός προορισμός για όλες τις εποχές για όσους αγαπούν τη φύση και τη θάλασσα. Δεν έχουμε διαφημίσει αρκετά τις ευνοϊκές καιρικές συνθήκες που επικρατούν όλο σχεδόν το χρόνο στην Ελλάδα. Πόσοι γνωρίζουν στο εξωτερικό ότι η διαύγεια της θάλασσας μας και η θερμοκρασία της ευνοούν τις καταδύσεις και το κολύμπι από Απρίλιο έως και τέλη Οκτωβρίου; Επίσης ελάχιστοι γνωρίζουν ότι είμαστε μια χώρα με τα ομορφότερα απίστευτου φυσικού πλούτου χαρτογραφημένα μονοπάτια στην Ευρώπη που διασχίζουν απ’ άκρη σε άκρη την Ελλάδα», ανέφερε η κ. Τριγώνη, επισημαίνοντας ότι, «Ο τουρισμός είναι ο βασικός πυλώνας ανάπτυξης της Ελλάδας, και τα Δωδεκάνησα – είναι γνωστό και σαφές – πως έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτόν. Αυτό το επισημαίνω, διότι μας ακούνε άνθρωποι που ασκούν τουριστική δραστηριότητα ή εργάζονται σε τουριστικές επιχειρήσεις στα Δωδεκάνησα. Ο τουρισμός δεν είναι εύκολη, αλλά ούτε και αστεία υπόθεση. Είναι η βάση της χώρα μας και οφείλουμε να τον αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα και υπευθυνότητα.

Η νέα Γραμματέας Τουρισμού Γιώτα Τριγώνη, που συμμετείχε στα εγκαίνια της 2ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Greek Tourism Expo», υποστήριξε πως αποδείχθηκε ότι οι άνθρωποι του τουρισμού αγωνίζονται σε καθημερινή βάση για την εικόνα της Ελλάδας και των Δωδεκανήσων.

«Αυτό που πρέπει να καταστεί σαφές είναι ότι αυτό δεν αρκεί. Δεν πρέπει μόνο εκείνοι να αγωνίζονται για την εικόνα του τουρισμού. Πρέπει και εμείς, να σταθούμε δίπλα τους και να προσπαθήσουμε όλοι μαζί ενωμένοι, όχι για τα λίγα, όχι για τα βασικά, όχι για τα αναγκαία, αλλά γι’ αυτά που αξίζουν στην Ελλάδα, μία χώρα με αστείρευτες δυνατότητες και ιστορικά μοναδική πορεία», ανέφερε.

Σε ότι αφορά στους στόχους της εξήγησε ότι, η Ελλάδα οφείλει να έχει σχέδιο, να έχει πρόγραμμα, να έχει υλοποιήσιμο πλάνο. Στρατηγική και εκτέλεση.

ΤΡΙΓΩΝΗ 2«Σίγουρα δε θα μπορούσα μέσα από μία τηλεφωνική επικοινωνία να σας καταθέσω το σύνολο των ενεργειών που μπορούν και πρέπει να γίνουν, αλλά μπορώ επιγραμματικά να σας καθορίσω το σχέδιο.

1) Συνεργασία με όλους, ανθρώπους του τουρισμού, φορείς, συλλόγους, αιρετούς, αυτοδιοικητικούς, με όλους.

2) Δράση, όχι ατέρμονες συζητήσεις, σχέδιο – πλάνο δράσης. Κίνητρα σε Ελλάδα και εξωτερικό για ενίσχυση της τουριστικής ποιότητας, του επιπέδου επισκεπτών που δέχεται η Ελλάδα και

3) Συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς για να υλοποιηθούν πια τα υπάρχοντα σχέδια  θεματικού τουρισμού όπως για παράδειγμα μαθητικού τουρισμού, περιπατητικού τουρισμού, καταδυτικού τουρισμού, τουρισμού γευσιγνωσίας  κτλ. Θα σας δώσω ένα απλό παράδειγμα, έχουμε μοναδικούς αμπελώνες σε όλη την Ελλάδα γιατί να μην έρχονται και στην χώρα μας όπως πάνε στην Αμερική και στην Ιταλία και όχι μόνο για να γευτούν τα κρασιά μας αλλά και για να εκπαιδευτούν στην καλλιέργεια ειδικών ειδών», είπε.

Leave a Reply

Your email address will not be published.