Επιμέλεια Παναγιώτης Σπανός
Διασώστης Ε.Κ.Α.Β Ρόδου

Δεν υπάρχει τίποτα πιο δραματικό και τραγικό
από το να συνοδεύουν οι γονείς τα λατρευτά τους παιδιά,
στην <<τελευταία τους κατοικία>>
ή να τα βλέπουν ζωντανά μεν αλλά ανάπηρα,
παραπληγικά και ανήμπορα για πάντα,
σε μια σκοτεινή γωνιά του κελιού τάφου,
που έγινε το σπίτι τους
μετά το <<απίστευτο>>  και απρόσμενο τροχαίο.
ΙΑΒΕΡΗΣ

ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Αυτό που συντελείται στον δρόμο είναι μια ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ. Τα τελευταία 50 χρόνια έχουμε ΕΚΑΤΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΚΡΟΥΣ, 300000 ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ και  ΔΥΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ.

Το 80 τοις εκατό των νεκρών και των τετραπληγικών, περίπου 300000 άνθρωποι, είναι νέοι ηλικίας 18 – 44 ετών.
300000 νέοι άνθρωποι που δεν κάνουν παιδιά. Δεν βρίσκονται απλά στην πιο παραγωγική τους ηλικία αλλά και στην καλύτερη αναπαραγωγική τους ηλικία.
Δηλαδή 300000 νέοι δεν κάνουν παιδιά.
Στα επόμενα 30 με 40 χρόνια, στις επόμενες τρεις γενιές δεν θα γεννηθούν ΤΡΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ επειδή οι γονείς τους σκοτωθήκανε, έχασαν τη ζωή τους, κατέστρεψαν τη ζωή τους σε ένα τροχαίο.

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ;

Τον θεωρείται κακό οδηγό τον Έλληνα; Τον θεωρώ ΑΝΑΓΩΓΟ.

ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΙΚΟ;

Ο άνθρωπος; και ποιος άνθρωπος; Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Συνηθίζουμε να λέμε ότι η αιτία αυτού του τρομακτικού προβλήματος με τα τροχαία είναι η παιδεία.
Ότι ο Έλληνας είναι ανάγωγος, δεν έχει καλή παιδεία….

ΟΧΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΔΗΓΙΚΗ, ΟΥΤΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΔΙΚΗ, ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ!

Διότι αυτή η κακή συμπεριφορά και η παιδεία του χαλάει οικογένειες, χαλάει σχέσεις…αλλά όλα αυτά είναι ανεκτά…όταν όμως φτάσει στο δρόμο ΚΛΕΙΝΕΙ ΣΠΙΤΙΑ!!!

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΝΙΚΟ ΟΠΛΟ ΚΑΙ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΣΤΟΥΣ 27.

ΦΤΑIΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ!!!

Όχι από το σχολείο…το σχολείο έπεται…
Η παιδεία που δημιουργείται από το σπίτι, από τα παραδείγματα και τα βιώματα που ζει το παιδί από το μπαμπά του και τη μαμά του.
Με το που ανοίγει τα ματάκια του, μπορεί το μυαλουδάκι του να καταγράφει ανεξίτηλα όλα τα σωστά ή όλες τις αηδίες που κάνει ο μπαμπάς του και η μαμά του και μπορεί και τις καταγράφει τα 4-5 πρώτα χρόνια της ζωής του ΑΝΕΞΙΤΗΛΑ!
Ότι γράφει, δεν ξεγράφει διότι τα πάντα έχουν καταγραφεί με τρόπο που δεν αποβάλλονται.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΟΝΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΗΣΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ Η ΤΗΝ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ!!!
ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ…ΟΛΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΞΕΚΙΝΑΝΕ!

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥ ΦΟΝΟΥ

Είναι η διαδικασία με την οποία ο γονιός προγραμματίζει, με ακρίβεια και με συνέπεια, το πως θα θάψει ή πως θα βάλει το παιδί του ανάπηρο μέσα στο σπίτι.

1) Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Το παιδί είναι στην αγκαλιά της μαμάς του και από εκεί βλέπει το μπαμπά του, έναν μέσο Έλληνα οδηγό, ξαπλωμένο χαλαρά πίσω, ο οποίος δεν κάθεται ποτέ όρθιος,  δεν φοράει ζώνη, καπνίζει τσιγάρο, μιλάει στο κινητό και πίνει και φραπέ. Διαολοστέλνει τα πιτσιρίκια πίσω που κάνουν φασαρία, μπλοκάρει διασταυρώσεις, ρίχνει μούντζες κι όλα αυτά το παιδί τα βλέπει και τα καταγράφει. Και θεωρεί ότι αυτό είναι το σωστό επειδή αυτός που τα κάνει είναι ο πατέρας του, ο οποίος στα μάτια του είναι ΗΡΩΑΣ!
Πως μπορείς αυτού του παιδιού, να του αλλάξεις αύριο το πρωί αυτές τις πεποιθήσεις, αυτά τα βιώματα που τα κάνει αυτός που πραγματικά θαυμάζει;

Η οικογένεια πηγαίνει ένα τριήμερο για διακοπές..ο μπαμπάς και η μαμά αρχίζουν τα τσίπουρα, τα κρασιά, τρώνε τα κοντοσούβλια, τρώνε σαν τον βάτραχο, φεύγουν μ’ένα στομάχι βαρέλι, είναι τύφλα στο μεθύσι, βάζουν την οικογένεια στο αυτοκίνητο, είναι όλοι λυμένοι, το παιδί τους βλέπει μεθυσμένους να κάνουν όλα αυτά τα πράγματα. Γιατί αύριο το πρωί να μην πίνει σφηνάκι και να οδηγεί, γιατί αύριο να μην φοράει ζώνη, γιατί να μην μιλάει στο κινητό, γιατί να μην πίνει φραπέ, γιατί να μην καπνίζει, γιατί να μην μιμείται τον μπαμπά του που ήταν ο ήρωάς του.

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ;

2) ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Αν το παιδί επιβιώσει μέσα από αυτήν την τραγική κατάσταση, διότι όπως βλέπετε θύματα είναι τα παιδιά, πάει στο σχολείο κι εκεί δεν υπάρχει καμμία διόρθωση.
Ερώτηση: Ποιος δάσκαλος ή καθηγητής έρχεται ποτέ με ζώνη;
Απάντηση: Κανένας
Ποτέ δάσκαλος, ποτέ καθηγητής δεν φοράει ζώνη, όταν φτάνει στο σχολείο.
Ποτέ δεν φοράει κράνος με την μοτοσικλέτα του!

Συνεχίζει δηλαδή το παιδί να παραδειγματίζεται με τον δεύτερο ήρωά του…μάθημα κι ενημέρωση κι ευαισθητοποίηση ΠΟΤΕ…δεν υπάρχει προγραμματισμένη, δεν ξέρει κανένας δάσκαλος, καθηγητής να επικοινωνεί το κομμάτι της οδικής ασφάλειας, γιατί δεν έχει εκπαιδευτεί γι’αυτό.
Ούτε κάποιο ίδρυμα ανώτερο ή ανώτατο στο οποίο οι καθηγητές να διδάσκουν τους φοιτητές που θα γίνουν αύριο δάσκαλοι.
Άρα στο σχολείο καμμία διόρθωση.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΙΑΒΕΡΗΣ

Πάμε λίγο πιο έξω…

3) Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Βγαίνει έξω στην κοινωνία…ο θείος, ο γείτονας, ο δήμαρχος, ο νομάρχης, ο ιερέας, οι αστυνομικοί στο περιπολικό, δεν φοράνε ζώνη.
Άνθρωποι που είναι υπεύθυνοι για την τήρηση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας καταργούν τον κώδικα μπροστά στα μάτια των πολιτών επειδή δεν μπορεί κανείς να τους βεβαιώσει παράβαση.
Δεν αντιλαμβάνονται οι ίδιοι σαν άνθρωποι ότι κινδυνεύει η ζωή τους καθώς κάνουνε μια διατεταγμένη υπηρεσία όταν διώκουν κάποιον με μεγάλη ταχύτητα κι ότι χρειάζονται τη ζώνη ακόμη και σαν στήριξη κατά την διάρκεια ελιγμών;
Τη ζώνη δεν την φοράμε για να προστατευτούμε όταν τρακάρουμε αλλά και για να μην τρακάρουμε!!
Δεν μπορείς να οδηγήσεις, δεν μπορείς να κρατηθείς από το τιμόνι και να οδηγείς μαζί. Πρέπει να είσαι συγκρατημένος απόλυτα για να ξεπερνάς τις πλευρικές και τις δυνάμεις επιβράδυνσης και επιτάχυνσης και απλώς το τιμόνι να το στρίβεις.

Οι πρώτοι που θα έπρεπε να φοράνε ζώνη είναι οι άνθρωποι που είναι υπεύθυνοι για την τήρηση του κώδικα και αυτό είναι ιερή υποχρέωση αλλά λείπει μια εκπαίδευση από την οποία δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι αυτό που κάνουνε είναι κοινωνικό έργο.

ΟΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ!!!

Η εικόνα, επίσης, που λαμβάνεις από την τηλεόραση είναι χείριστη. Στις οθόνες τα παιδιά βλέπουν δημάρχους, βουλευτές, νομάρχες, υπεύθυνους, όλους να κάνουν το ίδιο πράγμα.
Και αυτό το λάθος επιβεβαιώνεται, επιβεβαιώνεται, επιβεβαιώνεται..από το σπίτι, το δάσκαλο, την κοινωνία, ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΡΑΕΙ ΖΩΝΗ,.
Όλο αυτό το βίωμα έχει οδηγήσει ένα παιδί να βγει έξω, κανονικά,  σαν τον χάρο παγανιά!

Έχει ακόμη να συμπληρωθεί κάτι..

4) ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ

ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΑΨΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ;

Πάει να πάρει το δίπλωμα και πάει μαζί με το μπαμπά του, ο οποίος βάζει το χέρι στη τσέπη και το πρώτο που κάνει είναι να χρηματίσει. Πληρώνει δηλαδή κάποιον εξεταστή μέσω του εκπαιδευτού, για να θάψει το παιδί του. Αυτό είναι το τρομερό. Δεν είναι μόνο αυτός που τα παίρνει κι αυτός που μεσολαβεί, όπου αυτοί είναι ηθικοί αυτουργοί ενός εγκλήματος, αλλά ο μπαμπάς που πληρώνει για να θάψει το παιδί του.
Τα κριτήρια επιλογής ικανότητας ειναι τα: ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ, ΞΕΚΙΝΗΜΑ, ΟΠΙΣΘΟΓΩΝΙΑ.
ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ: Από τους 300000 χιλιάδες ανάπηρους και τους 100000 νεκρούς….δεν υπήρξε κανένας θύμα παρκαρίσματος.
ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ ΜΕ ΠΡΩΤΗ: Κανένας νεκρός
Οπισθογωνια: Απαγορεύεται αυστηρά από τον κώδικα. Δίνουμε εξετάσεις σε κάτι που απαγορεύεται από την νομοθεσία!!!
Και γιατί αυτό είναι σύστημα εκπαίδευσης-εξέτασης;
Γιατί αυτοί που αποφασίζουν δεν ξέρουν να σκέπτονται. Και γιατί οι υπεύθυνοι υπουργοί περιβάλλονται από ανθρώπους που δηλώνουν ειδικοί.
Και επίσης υπάρχουνε και διάφορα συμφέροντα.
Σημαντικό ότι βάζουνε πάντα κάποιον μη σχετικό στην θέση του υπουργού!!!
Κανένας δεν προσπαθεί να δώσει λύση και να πατάξει τον χρηματισμό των εξεταστών που οδηγεί στον θάνατο χιλιάδων οδηγών.

5) ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ακόμη χειρότερα..
Ο γονιός, όταν με το καλό το παιδί του πάρει το δίπλωμα, του δίνει το ΠΑΛΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Ο καθένας γνωρίζει ότι ο πιτσιρικάς δεν γνωρίζει να οδηγεί…είναι ανώριμος, είναι άπειρος, είναι ατίθασος…και ο γονιός του δίνει το παλιό αυτοκίνητο ώστε να ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΤΡΑΚΕΡΝΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!
Λες και δεν θα είναι μέσα στο αυτοκίνητο..Δηλαδή το φέρετρο με ρόδες που του δίνει, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΣΕΙ;
Με 5 χιλιόμετρα δεν θα τον αφήσει ανάπηρο; Αυτό το αυτοκίνητο πάει κάτω από 5;
Αυτός ο γονιός αγαπάει το παιδί του; Γιατί αυτό δείχνει μόνο ΜΙΣΟΣ!!!
Από τις πράξεις αποδεικνύει ότι το ΜΙΣΕΙ! Αυτές είναι πράξεις ΜΙΣΟΥΣ! Δεν είναι πράξεις ΑΓΑΠΗΣ!
ΜΙΣΟΣ ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ!

ΡΩΤΑΩ ΚΑΘΕ ΓΟΝΙΟ:
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ, ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ;

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΑΝΟΗΣΙΑ!

Το αυτοκίνητο είναι ένα χρηματοκιβώτιο του πιο πολύτιμου πράγματος που έχεις…ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΟΥ!

Δεν βάζεις μέσα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!

Αποσπάσματα από ομιλίες του ΙΑΒΕΡΗ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥΙΖΟΥ

Παναγιώτης Σπανός

ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ

http://diasostesrodou.blogspot.gr/2015/06/t.html

Leave a Reply

Your email address will not be published.