«Τα ασθενοφόρα δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται ως ΤΑΞΙ», ξεκαθαρίζει, μιλώντας στο Black Monday.gr, ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Γιώργος Ματσίγκος, με αφορμή τις καταγγελίες εργαζόμενων του ΕΚΑΒ. Ο ίδιος, καθιστά σαφές ότι σε καμία περίπτωση προσωπικό και οχήματα του ΕΚΑΒ, δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται άσκοπα και καλεί τους συναδέλφους του, να κατανοήσουν ότι δεν μπορεί ένα ασθενοφόρο να μεταφέρει ως ταξί περιστατικό, την ώρα που μπορεί να προκληθεί κάποιο κρισιμότερο συμβάν.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Γιώργος Ματσίγκος, εξηγεί ότι σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού θα πρέπει να καλείται, είτε ο ιατρός του ξενοδοχείου, είτε ο ιατρός του πρακτορείου. Εάν κριθεί ότι η κατάσταση είναι πάρα πολύ σοβαρή, πριν ή μετά την κλήση στον ιατρό, τότε ναι θα πρέπει να κληθεί ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ.

«Οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ έχουν δίκιο», μας λέει, συμπληρώνοντας ότι και ο ίδιος έχει πληροφορηθεί τις σχετικές καταγγελίες για άσκοπη χρησιμοποίησή τους. Μάλιστα, καλεί το προσωπικό του ΕΚΑΒ να θέσει το θέμα στην Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου και στο Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων επισήμως, ώστε να γίνουν και τυπικά οι δέουσες διαδικασίες.

«Δεν μπορεί κάποιος να γλιστρήσει και να χτυπήσει το πόδι του και να καλείται το ΕΚΑΒ. Το ΕΚΑΒ πρέπει να εξυπηρετεί έκτακτα και σοβαρά περιστατικά. Τι θα γίνει εάν εκείνη την ώρα εκδηλωθεί κάποιο σοβαρό περιστατικό και δεν υπάρχει όχημα να το εξυπηρετήσει;», διερωτήθηκε ο κ. Ματσίγκος, εξηγώντας ότι προσωπικά τηρεί ήδη τη σχετική προαναφερθείσα διαδικασία.

Δια μέσου της τοποθέτησης του προέδρου του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Γιώργου Ματσίγκου, φαίνεται να κατανοείται πλήρως η θέση των εργαζομένων του ΕΚΑΒ και ο ρόλος του. Το θέμα άλλωστε, είχε ανακύψει και με πρόσφατο άρθρο των διασωστών, στο οποίο γίνεται αναφορά στην κατάσταση που επικρατεί.

Το επίμαχο άρθρο

Θα πληρώσετε εσείς το ταξί;

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΥΡΙΕ, ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΤΑΞΙ;;;!!!

Πραγματικός διάλογος ανάμεσα στον υπεύθυνο βάρδιας του τηλεφωνικού κέντρου, του ΕΚΑΒ Ρόδου, και υπάλληλου υποδοχής μεγάλου ξενοδοχείου.

– ΕΚΑΒ Ρόδου, παρακαλώ

– ΘΕΛΩ ένα ασθενοφόρο

– Παρακαλώ, περιγράψτε μου τι έχει συμβεί

– Μια πελάτισσα χτύπησε χαμηλά στο πόδι… στην παραλία

– Από που παίρνετε τηλέφωνο;

– Από το ξενοδοχείο ….

– Που βρίσκεται η τραυματίας τώρα;

– Στο δωμάτιό της!!!

– Δηλαδή μπορεί να μετακινηθεί

– Δεν ξέρω, δεν την είδα!!

– Σας παρακαλώ, επειδή αυτή τη στιγμή τα δύο ασθενοφόρα επιχειρούν, θα μπορούσατε να πάτε να δείτε τι ακριβώς συμβαίνει και να με ειδοποιήσετε; Αν μπορεί να μπει σε ταξί, από τη στιγμή που μπορεί να μετακινηθεί, θα ήταν ευχής έργο.

Η φωνή της υπάλληλου υποδοχής αλλάζει, γίνεται τραχιά, πιο έντονη, απειλητική, τρομαχτική…

– ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΥΡΙΕ, ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΤΑΞΙ;;;!!! ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΚΑΛΩ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ!

ΑΝΕΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ!!!

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ…

Παναγιώτης Σπανός

ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ

Πηγή: Black Monday.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published.