Το CNN International προχωρά σε νέα εξελιγμένη μορφή ποιοτικής μέτρησης στην online διαφήμιση

Μετρώντας την απήχηση μιας διαφήμισης χρησιμοποιώντας μόνο click-through rate (CTR) περιορίζει πάρα πολύ την ποιότητα των αποτελεσμάτων που έχουν ανάγκη οι διαφημιστές και διαφημιζόμενοι. Το CNN International έχει παράσχει, για πολλά χρόνια, με μεγάλη επιτυχία στοιχεία σχετικά με τη συμπεριφορά του κοινού απέναντι στο διαφημιστικό περιεχόμενο του.

Πλέον όμως το CNN χρησιμοποιώντας μια προηγμένη διαφημιστική τεχνολογία, την AIM – “Audience Insights Measurement”, μπορεί να προσφέρει το κατάλληλο κοινό σε σχέση με την διαφημιζόμενη εταιρεία αλλά και εκ βαθέων αναφορές και μετρήσεις μιας καμπάνιας.

Αυτό το CNN International το επιτυγχάνει παρακολουθώντας τις ιστοσελίδες που οι χρήστες επισκέφθηκαν πριν καταλήξουν στο CNN, τα άρθρα των διάφορων social media που τους κέντρισαν το ενδιαφέρον πριν έρθουν στο CNN, καθώς και ποια άρθρα ταιριάζουν με τα δεδομένα του πελάτη  όπως ποιους όρους αναζήτησης χρησιμοποίησαν αυτοί για να καταλήξουν στη συγκεκριμένη  ιστοσελίδα του πελάτη.

Καταλήγοντας, το CNN πιστεύει ότι το να μπορείς να προμηθεύεις στους διαφημιζόμενους τέτοιου είδους ποιοτικά στοιχεία σχετικά με τους ανθρώπους ενδιαφέρονται για το brand τους, θα τους βοηθήσει σημαντικά να πάρουν τις σωστές στρατηγικές αποφάσεις.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.