27.09.16

Αξιότιμοι Κύριοι,

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, το συνεχιζόμενο πρόβλημα πτήσεων τσάρτερ από την Ευρώπη προς Αίγυπτο – Τυνησία και την μειωμένη ζήτηση κατά 70% στα χειμερινά προγράμματα της Τουρκίας του 2016-2017, νομίζω ότι είναι η καλύτερη ευκαιρία αξιοποίησης των δυνατοτήτων επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου. Τέτοιες συγκυρίες δεν πιστεύω ότι θα παρουσιαστούν ξανά. Αρκεί να οργανωθούμε τώρα όλοι μαζί, πολιτεία, φορείς, αρχές, επιχειρηματίες, Τ.Ο, αεροπορικές εταιρείες αλλά και η τοπική κοινωνία, να συνεργαστούμε ειλικρινά για το καλό του τόπου, για το καλό του τουρισμού της Ρόδου.

Πρέπει επιτέλους να αλλάξουμε πορεία! Έχουμε ιδανικές κλιματικές συνθήκες για τουρισμό χειμώνα καλοκαίρι, έχουμε αξιοθέατα, πολιτισμό, αρχαιότητες, μοναστήρια, εμπορικά κέντρα, ποιοτικά αγροτικά προϊόντα, ξενοδοχειακές υποδομές, κέντρα Spa, CASINO, γήπεδα, γυμναστήρια, μόνο λίγα γήπεδα του Golf χρειαζόμαστε. Έχουμε τόσες πολλές εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως…. Θρησκευτικός (μοναστήρια-εκκλησίεςς) – Πολιτιστικός (Μεσαιωνική Πόλη, μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι) – Γαστρονομίας- Αγροτουρισμός(καλλιέργεια – συγκομιδή καρπών, γιορτές πορτοκαλιού, λαδιού, ελιάς)- περιπατητικός-shopping-city breaks-casino-χαλάρωσης- ιατρικός -διασκέδασης-αθλητικός-συνεδριακός-μαθητικός-Honeymoon κ.α. Ήδη οι μεγάλοι τουριστικοί οργανισμοί το σκέπτονται, το συζητούν, εμείς τι κάνουμε? Αποφασιστικότητα χρειάζεται εδώ και τώρα! Μπορούμε να παρατείνουμε σε πρώτη φάση τις πτήσεις μέχρι τέλη Νοεμβρίου και έναρξη της νέας σαιζόν στα τέλη Μαρτίου καθώς το Καθολικό Πάσχα το 2017 είναι 16.04 και το 2018 01.04 επομένως εξυπηρετεί και τους Τ.Ο η έναρξη τέλη Μαρτίου. Παραθέτω παρακάτω τις προϋποθέσεις και ενέργειες που χρειάζονται για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, μετά από ημερίδες, μελέτες και έρευνες των τελευταίων ετών.

2 ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ: 1. ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΕ ΚΡΑΤΗ ΟΠΩΣ ΡΩΣΙΑ – ΤΟΥΡΚΙΑ – ΑΓΓΛΙΑ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ – ΓΑΛΛΙΑ- ΙΣΡΑΗΛ – ΣΟΥΗΔΙΑ – ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ…ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ TOUR OPERATORS ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ 2. ΣΥΝΕΧΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΜΕ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΗ ΠΙΣΙΝΑ … ΧΩΡΟΥΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Κ.Τ.Λ. 3. ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ 4. ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΤΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΜΜΑ. 5. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ – ΕΙΔΙΚΩΝ ΒΡΑΔΙΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ (ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΟΡΟΥ, ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ…) 6. ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΣΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ – ΤΙΜΗ! 7. ΤΗΡΗΣΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ 8. ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ MARKETING ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟ ΚΡΑΤΟΣ – ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ, ΔΗΜΟΥΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ 1. ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ, ΟΔΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ – ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΑΛΙΩΝ 2. ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ –ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ 3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΓΗΠΕΔΩΝ ΓΚΟΛΦ ΚΑΙ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ 4. ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ 5. ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΒΟΛΗ 6. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ – ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – Ε.Ο.Τ.- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ-ΑΕΡΟΠ. ΕΤΑΙΡΙΩΝ 7. ΜΕΙΩΣΗ ΦΟΡΩΝ! 8. ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ 9. ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΙΣΟΔΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ 10. ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ VISAS ΑΠΟ ΡΩΣΙΑ – ΟΥΚΡΑΝΙΑ – ΤΟΥΡΚΙΑ 11. ΜΕΙΩΣΗ ΤΕΛΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ 12. ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ 13. ΤΗΡΗΣΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ 14. ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΤΙ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ) 15. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 3Ης ΗΛΙΚΙΑΣ-(ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ) 3 16. ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ MARKETING ΑΝΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ. Π.χ ΙΣΡΑΗΛ(ταξίδια αγορών-διασκέδασης-αξιοθέατα) ΡΩΣΙΑ(θρησκευτικός τουρισμός- γαστρονομίας-χαλάρωσης-ψώνια) ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΑ ΚΡΑΤΗ (Golf)…… 17. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 1. ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ-ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ-ΜΠΑΡ 2. ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ – ΕΚΠΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ 3. RENT A CARS: ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ – ΔΩΡΕΑΝ PARKING 4. ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ-ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ 5. ΑΝΑΔΕΙΞΗ-ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ 6. ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ – ΠΡΟΒΟΛΗ 7. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΠΟΧΙΚΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ 8. ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ 9. ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΕ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ 10. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ AEGEAN ΚΑΙ ELLINAIR ΓΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ – ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ 11. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ-ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ- ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΡΟΔΟΥ-ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ- ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ-ΣΕΤΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

Τελειώνοντας θα ήθελα να επισημάνω για άλλη μία φορά ότι δεν υστερούμε σε τίποτα από τους ανταγωνιστές μας. Είναι ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια καινούρια εμπειρία ζωής προβάλλοντας εξειδικευμένα και αναδεικνύοντας όλες τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που διαθέτουμε, βελτιώνοντας παράλληλα τις υποδομές. Συνεργαζόμενοι όλοι μαζί ειλικρινά, επιδεικνύοντας μεγαλύτερο επαγγελματισμό και ικανότητα συνεργασίας, συντονισμό στρατηγικών δραστηριοτήτων, σωστή και έγκαιρη προβολή με διαφοροποίηση του προϊόντος μας, μπορούμε να πετύχουμε την πολυπόθητη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στοχεύοντας πάντα στην ποιότητα σε προσιτή τιμή. Σας ευχαριστώ!

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΤΣΙΓΚΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΡΟΔΟΥ

Leave a Reply

Your email address will not be published.