Χωρίς προσωπικό το Επαρχείο Καρπάθου – Κάσου

Προσλήφθηκε με σύμβαση κτηνίατρος

Το προσωπικό που υπηρετούσε στο Επαρχείο Καρπάθου – Κάσου, έφτανε τα 22 άτομα πριν από μερικά χρόνια όμως. Σήμερα στο Επαρχείο εργάζονται μόλις 6 άτομα συν 1 ακόμη, που είναι αποσπασμένο στην Κάσο.

ΜΗΝΑΤΣΗΣ ΓΑΚΗΣΤο πρόβλημα μέχρι σήμερα αντιμετωπιζόταν με 5μηνες συμβάσεις όμως πλέον και αυτές έχουν παγώσει, με αποτέλεσμα το προσωπικό στο Επαρχείο να εκτελεί πολλαπλές αρμοδιότητες. Το πρόβλημα τέθηκε μάλιστα, από τον Έπαρχο Καρπάθου Γιάννη Μηνατσή και στον βουλευτή Δωδεκανήσου του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Γάκη, ο οποίος φέρεται να τον ενημέρωσε ότι η νέα κυβέρνηση σκοπεύει σταδιακά να εξαλείψει τη νομιμότητα στο δημόσιο, καλύπτοντας τα κενά με κατά περίπτωση συμβάσεις, όπου επιτρέπεται.

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου από τη δική της πλευρά, αιτήθηκε μάλιστα την πρόσληψη 60 ατόμων για την περιοχή με 8μηνες συμβάσεις, αλλά απ’ αυτές εγκρίθηκαν μόλις 10. Από τις οποίες η μία καλύφθηκε στην Κάρπαθο με την πρόσληψη (με σύμβαση) κτηνιάτρου, που δεν υπήρχε στο Επαρχείο.

Να λειτουργήσει το σφαγείο προσπαθεί ο Γ. Μηνατσής

 Προτείνει τη δημιουργία του μεταξύ Σπόα – Ολύμπου

ΜΗΝΑΤΣΗΣΗ Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, σύμφωνα με τον κ. Μηνατσή, έχει εντάξει στο Τεχνικό Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, την κατασκευή και λειτουργία σφαγείου στο νησί της Καρπάθου, προϋπολογισμού 750.000 ευρώ. Η λειτουργία του σφαγείου είναι από τις πρώτες προτεραιότητες του Επαρχείου, ενώ αναμένεται να επικαιροποιηθεί και η μελέτη του σφαγείου της Κάσου.

Ο Έπαρχος Καρπάθου – Κάσου, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο Black Monday, έχει ζητήσει από τον Δήμαρχο Καρπάθου, να προτείνει το σημείο δημιουργίας του σφαγείου, αλλά επειδή δεν υπήρξε κάποια ενημέρωση, ο ίδιος προτείνει τη δημιουργία του σφαγείου μεταξύ Ολύμπου και Σπόα, σε χώρο που υπάρχει νερό και ρεύμα σε κοντινή απόσταση, για την τροφοδότησή του.

Ιατροί ούτε για δείγμα στην Κάρπαθο – Κάτοικοι στο έλεος του Θεού

Με χρήματα από τους ασθενείς τα καύσιμα και τα υλικά

Το νησί δεν έχει ΕΚΑΒ

Σε όλο το νησί της Καρπάθου υπηρετούν συνολικά 5 ιατροί, ένας χειρούργος, ένας παιδίατρος, ένας ακτινολόγος, ένας παθολόγος και ένας γενικής ιατρικής, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορούν να βγουν οι εφημερίες, ενώ στο νησί δεν υπάρχει ούτε ΕΚΑΒ.

Στο Κέντρο Υγείας της Καρπάθου δε, δεν υπάρχουν ούτε υλικά! Το πρόβλημα έχει οξυνθεί τους τελευταίους μήνες, που οι ασθενείς βοηθούν στην αγορά των υλικών, από τους βασικότερων, όπως είναι το βαμβάκι! Μετά από παρεμβάσεις των ιδίων δε, δανείστηκαν ορισμένα υλικά από το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου. Οι συγγενείς των ασθενών μάλιστα, «τσοντάρουν» και για τα καύσιμα του ασθενοφόρου.

Μία από τα ίδια και στο νησί της Κάσου

Ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Κάσου εκτελεί χρέη ιατρού στην Κάσο, ο οποίος δεν κατάφερε να πάρει άδεια ούτε όταν απώλεσε τον πατέρα του! Το ασθενοφόρο είναι χαλασμένο, ενώ σε ότι αφορά και πάλι στο νησί της Καρπάθου, το πολυϊατρείο στην Όλυμπο, εδώ και δύο χρόνια δεν λειτουργεί. Σε ότι αφορά δε, στο ελικοδρόμιο έχει μετατραπεί σε μάντρα αιγοπροβάτων, όπως την χαρακτηρίζει και ο Έπαρχος.

Νέα έργα για την Κάρπαθο και την Κάσο 2,5 εκ ευρώ

Στο τεχνικό πρόγραμμα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, εντάχθηκε η εκτέλεση νέων έργων 2,5 ευρώ για Κάρπαθο και Κάσο. Με τα συνεχιζόμενα 3.800.000 ευρώ. Παρεμβάσεις θα γίνουν στο σύνολο του οδικού δικτύου της Καρπάθου και κυρίως στο δρόμο Απέρι – Σπόα, στην αποκαλούμενη Κακιά Σκάλα, που είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη.

Στο ίδιο πλαίσιο, πέραν από την χρηματοδότηση των σφαγείων, έχει εγκριθεί το χρηματικό ποσό των 150.000 ευρώ, για την ανάπλαση του κτιρίου νεώτερων μνημείων. Πρόκειται για ένα ιστορικό κτίριο, για το οποίο εκπονείται στατική μελέτη και αναπαλαίωση.

 

Λιμενικά έργα, μαρίνα, υποδοχή κρουαζιερόπλοιων

Κατά τα όσα εξήγησε στο Black Monday, ο Έπαρχος Καρπάθου – Κάσου Γιάννης Μηνατσής, αναμένεται η άφιξη κλιμακίου στην Κάρπαθο, προκειμένου να προωθηθεί η διαδικασία βελτίωσης των συνθηκών που επικρατούν στην μαρίνα, στην οποία δεν μπορούν να προσεγγίσουν μεγάλα σκάφη. Για τη λειτουργία της δε, θα προσληφθούν και δύο φύλακες.

Επίσης, ετοιμάζεται και η σύνταξη μελέτης για το νέο λιμάνι της Καρπάθου, το οποίο αναμένεται να χωροθετηθεί δίπλα στη μαρίνα, εάν και εξετάζονται και άλλοι χώροι, όπως είναι για παράδειγμα στην περιοχή Βρόντη, δίπλα από το εργοστάσιο της ΔΕΗ.

Τα πλοία της γραμμής σε Κάρπαθο και Κάσο

ΕΠΑΡΧΕΙΟ ΚΑΡΠΑΘΟΥΑίτημα του συνόλου των κατοίκων της Καρπάθου, είναι να δρομολογηθεί πλοίο Β’ κατηγορίας στο νησί, αλλάζοντας ουσιαστικά το νόμο που ισχύει και απευθύνεται μόνο σε πλοία Γ’ κατηγορίας.

Αυτό βέβαια, σύμφωνα με τον Έπαρχο, δεν σημαίνει ότι δεν θέλουν τα πλοία της ΑΝΕΚ στη γραμμή, που όπως είπε, εάν φύγει και αυτή, που εξυπηρετεί σήμερα την Κάρπαθο, τότε θα έχουν τελειώσει. Ωστόσο, για να φθάσει κάποιος στην Κάρπαθο θα πρέπει να ταξιδεύει 7 ώρες, ενώ όταν τα δρομολόγια δεν εκτελούνται το νησί μένει χωρίς είδη πρώτης ανάγκης, αλλά και υλικά πρώτης ανάγκης που χρησιμοποιούνται στο νοσοκομείο.

Μέχρι δε, και τις 18 Μαΐου, θα εκτελείται ένα δρομολόγιο την εβδομάδα. Η εταιρία φέρεται να μην μπορεί να ανταπεξέλθει οικονομικά, την ώρα που οι επιβάτες παραπονιούνται ότι οι ναύλοι είναι αυξημένοι, ενώ σύμφωνα με τον Έπαρχο, εξαιτίας της δεινής οικονομικής κατάστασης στην οποία βρίσκεται η ναυτιλιακή εταιρία, οι εργαζόμενοι είναι και απλήρωτοι.

Ο Έπαρχος Καρπάθου – Κάσου, έχει ζητήσει και την χορήγηση βεβαίωσης από τους αρμοδίους ότι το λιμάνι της Κάσου είναι ασφαλές και μπορεί να προσεγγίσει και μεγάλα πλοία, όπως είναι το ΔΙΑΓΟΡΑΣ της Blue Star, ύστερα από την άρνηση του καπετάνιου την τελευταία φορά να το προσεγγίσει.

Από εδώ και πέρα θα εκτελείται και ένα δρομολόγιο από Ρόδο για Κρήτη με ενδιάμεσους σταθμούς τα προαναφερόμενα νησιά και από Κρήτη για Πειραιά.

300.000 ευρώ για τα υδατοδρόμια

ΚΑΡΠΑΘΟΣΗ Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, θα δώσει το χρηματικό ποσό των 150.000 και 150.000 ευρώ, για τη δημιουργία υδατοδρομίου σε Κάρπαθο και Κάσο.

Με την άφιξη του κλιμακίου του Λ.Τ. στα νησιά θα ελεγχούν και οι πλέον ενδεδειγμένοι χώροι για τη δημιουργία τους. Ο Έπαρχος προτείνει το λιμάνι στο Διαφάνι, ώστε να αποκτήσει ζωή και συγκοινωνία και η βόρεια Κάρπαθος.

Τα ΚΤΕΛ, ο Αφιάρτης και το γήπεδο

  • Επαναδρομολογήθηκε το ΚΤΕΛ στο αεροδρόμιο της Καρπάθου με εισιτήριο μόλις 2,5 ευρώ,
  • Χρηματοδοτείται η δράση για κατασκευή 40 αναρριχητικών πεδίων στην Κάρπαθο, για την προώθηση του αναρριχητικού τουρισμού,
  • Επαναθεσμοθετούνται οι ιστιοπλοϊκοί αγώνες στον Αφιάρτη της Καρπάθου και
  • Τοποθετείται τάπητας στο κεντρικό γήπεδο Πηγαδίων, για να μπορεί να συνεχίσει τη δράση της η ομάδα της Καρπάθου «ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ».

Leave a Reply

Your email address will not be published.