Σαν Πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, θα σας παρουσιάσω τα συμπεράσματα, προτάσεις και ιδέες από τις εκδηλώσεις που διοργάνωσε ο Σύλλογος μας τα τελευταία τέσσερα χρόνια και πως μπορούμε να επιτύχουμε την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Η ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
«ΜΟΧΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ»

«Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ»

«Η ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ, ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝ ΚΕΡΔΙΘΕΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ»

«ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ»

«ΒΟΜΒΑ 20 ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ»

«ΕΥΝΟΙΚΗ Η ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ»

«ΕΦΙΚΤΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗΣ»

«ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Η ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΣΕΖΟΝ»

«ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ»

«ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ,  Η ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ»

 «ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ, Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ»

ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ: «ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ», ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013

ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚHΤΙΑΔΗΣ: «ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ, ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗΣ», ΙΟΥΝΙΟΣ 2011

Μερικοί από τους τίτλους μέσων μαζικής ενημέρωσης για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Θα μπορούσε η παρουσίαση αυτή, να είναι μόνο οι τίτλοι των 3 τελευταίων ετών. Επειδή όμως τίποτε δεν άλλαξε, θα πρέπει να αναζητήσουμε την αιτία και τις ιδιομορφίες, όπως επίσης να δούμε τι έκαναν οι γείτονες μας, οι ανταγωνιστές μας και πέτυχαν. Τι πρέπει να κάνουμε που δεν κάναμε εμείς μέχρι σήμερα!

Δυστυχώς, ήμασταν το θαύμα της Ευρώπης που κατόρθωνε να επιβιώνουν επιχειρήσεις και εργαζόμενοι στον τουρισμό με 6μηνη απασχόληση. Δεν είναι δυνατό να συνεχίσουμε να ζούμε με επιδοτήσεις και δανεικά. Πρέπει επιτέλους να συνεργαστούμε ειλικρινά για την επιμήκυνση της Τουριστικής Περιόδου. Ας μην περιμένουμε μόνο την κυβέρνηση και την Υπουργό. Εμείς γνωρίζουμε καλύτερα το προϊόν μας, τις δυνατότητες μας, τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που έχουμε, αλλά ποτέ δεν προβάλαμε. Ανταγωνίστριες χώρες όπως Πορτογαλία, Μάλτα, Τουρκία, Βουλγαρία ξεκίνησαν τον τουρισμό μετά από εμάς. Και όμως, οργανώθηκαν, πρόβαλαν και πέτυχαν. Δεν έχουν καλύτερες κλιματολογικές συνθήκες, ούτε περισσότερες εναλλακτικές μορφές και ομορφιές, κι όμως, πέτυχαν. Βάσει του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, η Μάλτα και η Πορτογαλία δέχονται τους περισσότερους επισκέπτες όχι για ήλιο και θάλασσα αλλά για πολιτισμό, γαστρονομία, city break και υγεία, ενώ η Βουλγαρία, η οποία ξεκίνησε τουρισμό την τελευταία δεκαετία, με χαρά και υπερηφάνεια ο υπουργός Τουρισμού της δήλωσε στη WTM του Λονδίνου, ότι την σαιζόν 2013-2014, η χώρα του υποδέχτηκε 1,100,000 τουρίστες και ευελπιστεί στη σημαντική αύξηση φέτος. Η Αντάλια της Τουρκίας, δέχεται εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χειμώνα με πάνω από 300.000 Ρώσους, φιλοξενεί δε, δεκάδες ομάδες ποδοσφαίρου και χιλιάδες παίκτες του Golf από την Ευρώπη. Η Ευρώπη πλημμυρίζει από Ρώσους επισκέπτες τον χειμώνα. Εμείς πόσους δεχτήκαμε??Γιατί νεκρώνει η χώρα από τουρισμό τον χειμώνα? Δεν είμαστε κατώτεροι, δεν χρειαζόμαστε μεγάλες επενδύσεις, λίγες βελτιώσεις υποδομών χρειαζόμαστε στα νησιά μας. Δεν χρειάζεται υποδομές η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.

Αλλαγή νοοτροπίας χρειάζεται, αναδιοργάνωση υπηρεσιών, σωστή και έγκαιρη προβολή όλων των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, επιμονή, υπομονή και πίστη στο προϊόν, στις υπηρεσίες και στην ποιότητα σε προσιτή τιμή!

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ

Για να ξεκινήσουμε τις ενέργειες επιμήκυνσης πρέπει πρώτα να ερευνήσουμε από ποια κράτη συνήθως ταξιδεύει ο επισκέπτης τον χειμώνα, πότε, που και τι αναζητά, τι διαθέτουμε και τι δεν διαθέτουμε, πως θα προβάλουμε τον προορισμό, πότε, πως, και που!

Αυτό το οποίο ζητά στο μεγαλύτερο ποσοστό, σίγουρα δεν είναι ο Ήλιος και η Θάλασσα. Ζητά ξεκούραση, χαλάρωση, διασκέδαση, αλλαγή παραστάσεων, αξιοθέατα, γαστρονομία, ψώνια ….καλύτερες καιρικές συνθήκες, αλλαγή συνηθειών. Εάν τα αναλύσουμε ένα-ένα τότε θα δούμε ότι η Ελλάδα μπορεί να προσφέρει σχεδόν όλα, ανάλογα τον προορισμό-πόλη και εποχή.

Υπάρχουν προορισμοί έτοιμοι όπως Αθήνα-Θεσσαλονίκη εμπορικά, πολιτιστικά αστικά κέντρα με υποδομές, η Ρόδος η Κρήτη τουριστικά ανεπτυγμένα, με άριστες ξενοδοχειακές υποδομές, αντάξια προορισμών που έχουν πελάτες 12 μήνες τον χρόνο με πολύ καλές κλιματολογικές συνθήκες και τώρα τελευταία η Πελοπόννησος με κάτι διαφορετικό για τον επισκέπτη.

Για να επιτύχουμε, πρέπει πάνω από όλα ο κάθε προορισμός να ορίσει ΕΝΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ, μια μικρή ομάδα υλοποίησης, έρευνας, συντονισμού και οργάνωσης του προορισμού σε συνεργασία με τους φορείς, αεροπορικές εταιρίες, τουριστικά γραφεία, κράτος, τις επιχειρήσεις, τον πολίτη και την κοινωνία. Να δημιουργηθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις – συνθήκες, υποδομές όπου χρειάζονται, οργάνωση προβολής και διαφήμισης, επιμονή και υπομονή για τουλάχιστον 2 χρόνια…. Πάνω απ’ όλα όμως, θα πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία και να έχουμε ειλικρινή συνεργασία!

Μείναμε στο «Ήλιος και Θάλασσα», «Σουβλάκι και Μουσακά», «Ζορμπά και Ακρόπολη». Αυτά ήταν η τουριστική Ελλάδα για πολλά χρόνια. Οι καιροί άλλαξαν, τα ενδιαφέροντα, οι εθνικότητες, οι συνθήκες… Εμείς μείναμε στο… λίγο απ’ όλα, οι επιχειρηματίες περιμένουν τον επόμενο αναπτυξιακό νόμο με επιδοτήσεις και οι εργαζόμενοι το επίδομα ανεργίας την διπλό απασχόληση και την αγροτική αδήλωτη απασχόληση του χειμώνα. Δεν είδαμε καμία κινητοποίηση για την επιμήκυνση από τους εργαζόμενους, παρά μόνο για την ανεργία.

Πρέπει επιτέλους να αλλάξουμε πορεία!

Έχουμε ιδανικές κλιματικές συνθήκες για τουρισμό χειμώνα καλοκαίρι, έχουμε αξιοθέατα, πολιτισμό, αρχαιότητες, μοναστήρια, εμπορικά κέντρα, ποιοτικά αγροτικά προϊόντα, ξενοδοχειακές υποδομές, κέντρα Spa, CASINO, γήπεδα, γυμναστήρια, μόνο λίγα γήπεδα του Golf χρειαζόμαστε.

Έχουμε τόσες πολλές εναλλακτικές μορφές τουρισμού που ποτέ δεν προβάλαμε όπως….

Θρησκευτικός (μοναστήρια-εκκλησίεςς) – Πολιτιστικός (Μεσαιωνική Πόλη, μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι) – Γαστρονομίας- Αγροτουρισμός(καλλιέργεια – συγκομιδή καρπών, γιορτές πορτοκαλιού, λαδιού, ελιάς)- περιπατητικός-shopping-city breaks-casino-χαλάρωσης-ιατρικός -διασκέδασης-αθλητικός-συνεδριακός-μαθητικός-Honeymoon – γιορτή καρναβαλιού, ενώ οι ανταγωνιστές μας ήδη τα κάνουν.

Περιοχές που μπορεί να επιτύχουμε την επιμήκυνση: Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Κρήτη-Ρόδος-Πελοπόννησος. Ήδη οι μεγάλοι τουριστικοί οργανισμοί το σκέπτονται, το συζητούν, εμείς τι κάνουμε? Αποφασιστικότητα χρειάζεται εδώ και τώρα!

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ:

  1. ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΕ ΚΡΑΤΗ ΟΠΩΣ ΡΩΣΙΑ – ΤΟΥΡΚΙΑ – ΑΓΓΛΙΑ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ – ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΚΡΑΤΗ…(ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΡΩΣΙΑ – ΙΣΡΑΗΛ/ΡΟΔΟΣ) ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ TOUR OPERATORS ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
  2. ΣΥΝΕΧΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΜΕ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΗ ΠΙΣΙΝΑ … ΧΩΡΟΥΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Κ.Τ.Λ.
  3. ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ
  4. ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΤΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΜΜΑ.
  5. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ – ΕΙΔΙΚΩΝ ΒΡΑΔΙΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ (ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΟΡΟΥ, ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ…)
  6. ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΣΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ – ΤΙΜΗ!
  7. ΤΗΡΗΣΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ
  8. ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ MARKETING

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟ ΚΡΑΤΟΣ – ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ, ΔΗΜΟΥΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ

  1. ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ, ΟΔΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ – ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΑΛΙΩΝ
  2. ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ –ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ
  3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΓΗΠΕΔΩΝ ΓΚΟΛΦ ΚΑΙ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ
  4. ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ
  5. ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
  6. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ – ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – Ε.Ο.Τ.- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ-ΑΕΡΟΠ. ΕΤΑΙΡΙΩΝ
  7. ΜΕΙΩΣΗ ΦΟΡΩΝ!
  8. ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ
  9. ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΙΣΟΔΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
  10. ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ VISAS ΑΠΟ ΡΩΣΙΑ – ΟΥΚΡΑΝΙΑ – ΤΟΥΡΚΙΑ
  11. ΜΕΙΩΣΗ ΤΕΛΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
  12. ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
  13. ΤΗΡΗΣΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ
  14. ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΤΙ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ)
  15. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 3Ης ΗΛΙΚΙΑΣ-(ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ)
  16. ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ MARKETING ΑΝΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ. Π.χ ΙΣΡΑΗΛ(ταξίδια αγορών-διασκέδασης-αξιοθέατα) ΡΩΣΙΑ(θρησκευτικός τουρισμός-γαστρονομίας-χαλάρωσης-ψώνια) ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΑ ΚΡΑΤΗ (Golf)……
  17. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  1. ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ-ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ-ΜΠΑΡ
  2. ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ – ΕΚΠΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
  3. RENT A CARS: ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ – ΔΩΡΕΑΝ PARKING
  4. ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ-ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
  5. ΑΝΑΔΕΙΞΗ-ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ
  6. ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ – ΠΡΟΒΟΛΗ
  7. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΠΟΧΙΚΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
  8. ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  9. ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΕ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ
  10. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ AEGEAN ΚΑΙ ELLINAIR ΓΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ – ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ
  11. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΠΡΟΤΟΥΡ ΚΑΙ MARKETING GREECE!

Τελειώνοντας θα ήθελα να επισημάνω για άλλη μία φορά ότι δεν υστερούμε σε τίποτα από τους ανταγωνιστές μας. Είναι ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια καινούρια εμπειρία ζωής προβάλλοντας εξειδικευμένα και αναδεικνύοντας όλες τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που διαθέτουμε, βελτιώνοντας παράλληλα τις υποδομές. Συνεργαζόμενοι όλοι μαζί ειλικρινά και ειδικά με την Marketing Greece και τον ΠΡΟΤΟΥΡ, επιδεικνύοντας μεγαλύτερο επαγγελματισμό και ικανότητα συνεργασίας, συντονισμό στρατηγικών δραστηριοτήτων, σωστή και έγκαιρη προβολή με διαφοροποίηση του προϊόντος μας, μπορούμε να πετύχουμε την πολυπόθητη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στοχεύοντας πάντα στην ποιότητα σε προσιτή τιμή.

Σας ευχαριστώ!

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΤΣΙΓΚΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΡΟΔΟΥ

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.