Ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης σημείωσε το ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών.
Περίπου 2.788.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν την τηλεμαχία των το βράδυ της Τρίτης. Ο αριθμός αυτός αφορά αθροιστικά σε όλα τα κανάλια που μετέδιδαν το ντιμπέιτ, δηλαδή ΕΤ1, ΕΤ3, Mega, ANT1, Alpha, Star, Sky, E και Μακεδονία ΤV. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί στο 27,4% του συνολικού πληθυσμού.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB-Nielsen ο αριθμός των τηλεθεατών που παρακολοήθησαν την τηλεμαχία έστω και για ένα λεπτό ανέρχεται σε 4.996.000, αριθμός που αντιστοιχεί στο 49,3% του συνολικού πληθυσμού.
Όμως έντονο ήταν το ενδιαφέρον για την τηλεμαχία και στα κοινωνικά δίκτυα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΡΤ άνευ προηγουμένου είναι τα διαδραστικά δεδομένα του debate, σπάζοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ αναφορών στο σύνολο της μπλογκόσφαιρας και ιδιαιτέρως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς περισσότερες από 125.000 αναφορές καταγράφηκαν από τις 7 το απόγευμα της Τετάρτης ως τη 1:30 το πρωί, μετά την ολοκλήρωση του debate. Το 90% των αναφορών αφορούσε το επίσημο hashtag της ΕΡΤ, #ERTdebate2015. 106.000 χρήστες παρακολουθούσαν το twitter της ΕΡΤ (@ertsocial), ενώ περισσότεροι από 132.000 άνθρωποι χρησιμοποίησαν της σελίδα facebook της ΕΡΤ κατά τη διάρκεια του debate, καθώς σε αμφότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναρτήθηκε πρωτογενές περιεχόμενο εικόνας και video.
http://www.tovima.gr/

Leave a Reply

Your email address will not be published.